My style is to rida ut i ösregn

¦ Natur , Stallet , Surprise , Vardag
Kom till stallet och så var en till tjej där så vi red ut tillsammans... I ösregn. 
 
Men men, Soppan var lika glad för det och jag hare trots allt regnkläder och red barbacka. Soppan har ju fått nöja sej med att vara inne ett bra tag nu så idag var hon pigg! Fick bestämma tempot själv i galoppen så det gick fort hihi. Sista galoppen så började hon skutta över vattenpölarna och sen när jag väl fick stopp på henne taktade hon som fan och taktade ut i åkern och allt. Red väll i ca 50min. När vi kom hem så fick hon på sig fleecetäcken istället för stalltäcket och sen på sitt regntäcke och ut i hagen igen. Städade sadelkammaren och flyttade in lite av våra saker i skåpet sen stack jag hem, sitter på bussen nu.
Älskling <3


Stina    •  

Hej!
Kan inte ni göra en typ room tour eller house tour? :D










Kom ihåg mig?