to watch a 40 minute episode under 20 minutes is my life goal

¦ Stallet , Surprise , Vardag
Sharons trevliga trafikregler del 1.
- Pumpa dina cyckeldäck för att slippa komma fram till din destination helt genomsvettig
- Om trafikljuset slår över till orange, gasa på för i helvete
- Stäng av de jävla helljusen om du möter en cyklist, för man blir bling i typ 0,000005 sekunder
Tack!
 
Drunknar u plugg och inlämningsuppgifter, prov och massa annat skolarbet så därav har bloggningen tyvär inte alls varit så bra.. Drar igenom dessa tre senaste dagarna lite snabbt och kortfattat.
 
Måndag: Mådde dåligt så gick hem strax innan lunch. Pluggade dock hela eftermiddan och kvällen.
 
Tisdag däremot var en rolig dag. Jag, Linn, C, och J skulle fixa leguanernas terrarium och C fick gå in. Först började det med att han slog huvudet i en gren och vi började asgarva, sedan hoppade en leguan på hans rygg och då kunde verkligen inte jag eller Linn hålla oss för skratt så vi typ rullade runt och grät haha. Pluggade hela kvällen här också... 
 
Idag: Skulle ha matteprov men efter lite komplikationer gjorde jag det inte och slutade därmed kl 1. Kom hem, bytte om och drog till stallet. Red Soppan, mycket dressyr och sidförande skänkelhjälper. Lite galopp bommar och travhoppning blev det! Hon blev lite smått irriterad när hon inte fattade och började studsa runt och springa iväg men tillslut gick det endå någorlunda bra! Nu ska jag fortsätta plugga, usch jag dör.
 
 











Kom ihåg mig?