Äntligen fick jag träffa mitt hjärta

¦ Andra Hästar , Stallet , Surprise , Vardag
Åh beskriva känslan där när jag såg henne i hagen :") 

Iaf gjorde iordning henne och skrittade fram i båda varven och sen travade jag fram. Hon var inte alls så pigg, kan bero på att hon är en du-red-mej-inte-på-fem-dagar-ponny-så-nu-har-jag-förlorat-konditionen-helt för efter en dags vila sprudlar hon av energi. Men men, hon satt två klockrena galoppfattningar i varje varv på första försöket och höll galoppen i ett helt varv! Travade av och skrittade av sen då jag ville börja lite smått och sen skulle jag hjälpa Ester med H-hästen...
Sötaste ever

Sen skulle jag testa att rida Lotta. Hon har nästan med hundra procent säkerhet ont i ryggen för hon kikar och sparkar när man skrittar fram och blir vansinnig när man ska smacka igång henne... (Testade bettlöst men det hjälpte inte). Hon kommer inte ridas mer tills hon blir kollad vad som är fel.. Annars så var det bara bra att vara i stallet igen, saknade <3











Kom ihåg mig?