Ensam hemma

¦ Serier , Vardag
Åh redan sen i London så har en förfärlig hosta kommit över mej. Hostade hej villt hela dagen igår så idag blev det till att stanna hemma. Täppt i näsan fick jag på köpet med. Hittade hostmedicin som hjälper tillräckligt för att inte behöva hosta mer än några gånger varje lvart.. pust.
 
Iaf så har ju missat massa ep's från förra veckan så igår kollade jag Arrow och TVD. Idag bölade jag sönder till gårdagens ep av Teen Wolf, min älskade Stiles stackars liten.. :( Taggar nästa veckas ep! Sen ska jag kolla TWD, PLL och TO med idag och sen så känns det som jag missar massa Glee's hela tiden men när jag kollar om det är nått nytt så är det inte det? Well, städade i mitt rum med och satte upp Marvelaffichen från London nu så kan kolla på den hela tiden :')
 











Kom ihåg mig?