Fullt i hästgarderoben

¦ Kreativt , Photoshop , Stallet
För en gång skull känner jag att vi inte riktigt "behöver" nått som har med hästar att göra. Men man vill ju alltid ha saker ändå ju... 
För att göra det enklare för mej att välja tog jag saker som jag vill ha men bara från Hööks.
 
Magplattan vill jag ha för att hon hoppar mycket bättre med platta (och vi kallar det bara magplatta mobba inte) och har ingen egen så det vill jag gärna skaffa. Har en som finns i stallet nu men ska förmodligen köpa Claras gammla!
Nya boots till ridningen hade varit bra det med för de blir alltid jätteskitiga och blöta efter ett ridpass + att de börja bli liiite "trasiga".
Broddar (vinter och blindbrodd) för vi har ont om dom och dom tappas ju bort hela tiden.
En kedja som vi kan sätta fast på nici grimskaftet.
Svarta helskodda ridbyxor för de svarta vi har nu går sönder hela tiden och så lagar vi dom sen går de sönder igen osv.. så ett par helskodda denna gången!
Racesafe ska vi ju köpa!
Ulltäcket är ju ett väldigt varm täcke och när de endå ha ett blått på hööks borde man passa på och vi har ju inget ulltäcke än.











Kom ihåg mig?