London Tour

¦ Kreativt , Shopping , Vardag
Hmm, upp och iväg halv elva idag och kom hem för en timma sen. Var lite här och där.

Först åkte vi till en hästaffär men de hade inget intressant där. Sen så kollade vi Harrods och sen åt vi på ett café. Därefter åkte vi och kollade på Big Ben och sen blev det Baker Street 221b hihi var inne i shopen och köpte lite. Sen gick vi till Maddame Tussauds (har lärt mej att stava nu) där vi var ganska länge. Tog bilder med bl.a. One Direction och ALLA MARVELS FIGURER OMG! Det var faktist det bästa, det var en 10 min lång 4D Marvel Superheroes film :") Sen åkte vi hem och stannade till på en annan shopp där vi handla lite till... 
Marvel köpen + mer haha

Nu har vi pregat ner allt i väskan och det fick preciiis plats.. Ops. Imorgon vid 5 lämnar vi London och påbörjar resan hem först med tåg sen flyg osv... Kliver nog inte innanför dörren där hemma förrens runt halv två på natten, om bi har tur så blir det tidigare :)


Escht    •  

JAG SER DOCTOR WHO.

Svar: Who?
Sharon Eden America Hajny

Malin    •  

Välkommna hem till bästa Sverige igen,hoppas ni haft en bra resa :) Ser ut som plånboken blivit lite fattig av dessa bilder haha :)åh hittade du Iron Man tröjan? eller vad blev de för tröjor du köpte av dom jag såg på bilderna förut :)? Lägg ut kort så man får se hur stilig du blev i tröjorna Gabbi :D :D,

Svar: Tack! Iron man tröjan blev det och en Thor t-shirt, fast den la jag aldrig upp på bild på.. :D haha aa, nån gång när jag har på mej dom kan jag väll knäppa nått kort :))
Sharon Eden America Hajny

Malin    •  

Åh härligt att tröjan fanns som du verkligen ville köpa,gissa du är super glad nu :D,visst blir iron man tröjan en outfits nu till ridningen eller bara som vardags klädsel :)?

Svar: ja riktigt glad blev jag! Vet inte vilken den skulle passa till isf men om jg rider barbacka nån gång och bara har nån random klädsel så kanske =)
Sharon Eden America Hajny

Malin    •  

Förstår dig,men eftersom tröjan är grymt jävla snygg så borde den ju passa till nån outfits,eller bara som allmän träningströja när du rider bara för att kul också :)Du får gärna ta bild när du har iron man tröjan på dig såå man får se hur den passa på dig :D :D

Svar: haha jo men precis =)
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?