Min andra stora passion

¦ Serier
Om inte hästar så... serier!
 
Dom jag följer:
The Vampire Diaries - säsong 5 pågår, kollar på fredagar
Glee - säsong 5 pågår, kollar på onsdagar
Arrow - säsong 5 pågår, kollar på torsdagar
The Originals - säsong 1 pågår, kollar på onsdagar
Under The Dome - säsong 1 och säsong 2 klara, börjar 30 Juni
Awkward - säsong 4 börjar 15 April
Sherlock - säsong 4 börjar ?
Supernatural - säsong 9 pågår, kollar på onsdagar
Pretty Little Liars - säsong 4 pågår, kollar på onsdagar
The Carrie Diaries - säsong 3 börjar ?
The Walking Dead - säsong 4 pågår, jag kollar på måndagar
Teen Wolf - säsong 3 pågår, kollar på tisdagar
Serier jag följt men slutat:
Skins
Lost

Så för tillfället kollar jag en serie på måndag, en på tisdag, fyra på onsdag, en på torsdag och en på fredag!
Ibland om jag inte orkar kolla någon ny sparar jag dom till helgen eller så sammlar jag upp några ep's av serier så kör jag mini-marathon. Och t.ex nu när jag börjat kolla en ny serie så kommer jag med mening missa några ep's av de andra serierna så jag avverkar TCD snabbt!
Vilken serie gillar jag bäst då? 
Den frågan kan jag inte svara på då jag brukar gilla den jag kan sträck-kolla mest dvs kommer min favvo bli The Carrie Diaries eftersom jag har massa ep's av den att kolla. Men jag längtar alltid till TWD, SPN, TVD och TW lite extra mycket :D











Kom ihåg mig?