När det blir för mycket av allt

¦ Andra Hästar , Surprise
Kortfattat blir det idag pga jag har ingen lust att blogga nu.
 
Sharon tog Maggie och jag Lotta så gick vi ut med Adelina på gräset. Började longera och det gick bra sen skulle jag sitta upp men hn var förjävlig och bockade och stegrare. Hoppade av och longerade istället och sen red jag Maggie lite med.
Foto: Adelina Osmani              alla bilder blev halvkassa men vår lilla fotograf hade överkassa förutsätningar.
 
Sen red vi hem (ledde dock Lotta) och så longerade vi lite till inne och så gjorde vi som vanligt. Ett litet utbrott så det gick endå bra idag.
Sen tog vi matpaus för att sedan rida Soppan.
Skulle hoppa osv men ganska snart så märkte vi att nått var "fel" som senare visade sig vara sadeln så Sarah ska kolla upp det. Bestämde att hon ska vila från hoppning i 1 månad pga känslan osv och så red vi dressyr barbacka resten av passet. 
Aa, sen han vi ingen mer utan åkte hem istället.
 
Sen har jag såklart varit upptagen tills nu så bloggen har lidit och då jag inte försåt mej på vissa har jag noll lust till att blogga... Jag tackar iaf Adelina som följde med idag och fotade..


Anonym    •  

Asså den hästen som sparkar/stegrar när ni rider borde kollas upp av veterinär. Säkerligen har den ont i ryggen eller det partiet. Även som Sarah är halvt utbildad massör och har känt igenom så verkar det som något mycket mer än bara spänningar i ryggen :/

Svar: Dem sparkar inget när man longerar med ryttare så det är uppenbarligen inte det som är problemet. Dessutom så ska jag göra det klart att Sarah är helt utbildad massör och kan sin sak. Om du inte sett hästen i början bör du ta reda på fakta först :)
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?