Stör mej på mig själv

¦ Vardag
Är det inte lustig, i skolan har jag typ 3 olika skitbra rubriker om sånna här "min- dag-i-skolan-inlägg" men när jag ska skriva dom så har jag glömt rubrikerna... 
 
Iaf skolan var lång idag. Alla spelar bara floppy bird typ eller så gör man snapchat videor. På matten så satt jag med Sara istället och vi ville inte räkna kvadratknopar (aka vårt ord för kvadratrötter) så vi ritade med Jocke iställe och körde hänga gubbe. Sista lektionen jobbade vi på våra etiska dileman i mediateket och vi använder ju oss av google drive och det är så kul för alla skriver en massa skit i andras dokument sen portas man från dokumenten och sen så bjuder nån annan in en.
 
Iaf så har jag äntligen kommit hem. Fixat lite hemma för alla och nu sitter jag vid datan och blåggaaarrr. Ska nog fixa några tidsinställda och sen så ska jag kolla på TW fast den kommer lite senare så ja. pozz /som killarnna i klassen skrive puss











Kom ihåg mig?