Två hästar hoppade

¦ Andra Hästar , Surprise , Vardag
Började med Maggie idag. Hon är ganska respektlös så hon började med att dra in mej i Magnolias box.. Fixade henne och sen gick jag ut en bit med henne i fina vädret. I ridhuset sen så jobbade jag mycket skritt och trav. Hon lyssnar ganska bra och söker sig neråt men kan bli lite stark mellanåt. Tror det blev korsgalopp de flesta gångerna för den kändes verkligen udda.. Sen så testade jag henne på små skutt med! Hon är lite osäker och kan vägra första gången man styr på hindret, men sen hoppar hon fint! Hon tycker det är väldigt roligt att hoppa. 
Haha omg är typ glad för hittade bästa stället för att ställa upp mobilen på x)
Antar att ni inte känner Maggie? Hon är då en av de hästar som kom förra tisdagen. Hon är ett sto på 14 år med färgen fux och maxad C-ponny. 
 
Sen var det Soppans tur! Skrittade ut en sväng med henne också och sen i ridhuset började vi värma upp i alla gångarter med volter och sånt basic. Sen kom Ester lagom till att jag skulle börja hoppa! Det gick någorlunda bra väll, la henne fel flera gånger och så var jag inte noga med vägen osv så vi drog på några stopp... där jag trillade av en gång x)
Hehe var bara inte bered x)
Klagar över min sits igen.. drar ju aldrig henne i munnen utan problemet är att jag dunsar i manen i landningen... 
 
Sen så hjälptes vi åt med Raula som Ester skrittade på idag! Sen löshoppade vi Athena lite men hon har nog aldrig gjort det förr eftersom hon hoppade stillastående två gånger och sen räckte det x)











Kom ihåg mig?