Upsi

¦ Serier
Råkade börja kolla en till serie..?
 
Asså jag bara draaas till dom!  Denna gången blev det The Carrie Diaries och det bästa är typ att killen i serien hela tiden är på min tumblrfeed och han är så asdfghkl snygg så omg omg. Aja de har två säsonger med 13 ep's i vardera så får se när jag skördat serien. Ska kolla 3 ep'n av den nu iaf :')
Tyvärr är han tsm med Vanessa Hudgens (fuck det är därför jag ser dom på tumblr hela tiden) men ingen har sagt att det varar för evigt och om de typ gör slut är jag förste man på tur. Ännu en till framtida bf står och väntar på att bli min. Ställ dej i kö unge man, jag har många beundrare (säger vi) hihih.
 


Julia    •  

Vad handlar serien om?

Haha nästan värt att titta på den bara för att han är med ;)

Svar: Det är typ ungdomar som stöter på lite drama medans de går i skolan osv... Den stora skillnaden är att de utspelar sig på 80-talet (fast serien är från 2013) :)
Sharon Eden America Hajny

Emma Eriksson    •  

Så äckligt snygg! *_*

Svar: Men eller hur +_+
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?