9b - Handboll i världsklass

¦ Djur , Vardag
På idrotten, fyra planer och fyra lag. 1 boll var =
 
Alla skuter på varandra. Alla skuter över sin egna boll till den andra planen. Någon får den i huvet, någon i ryggen, och någon på andra ställen. Alla kastar sig hej vilt över hela planen och köttar biollen mad all sin kraft och hela slutar med att alla tjejer gråter av skratt och ligger på marken.Dock får man aldrig bollen själv för killar är sånna "jag måste vinna detta" och hoppar fram och tar bollen "åt" en..
 
Min, en tjejs och en killes diskussion om killar:
 
Jag: Killar suger
Killen: Varför?, Var dem taskiga mot er?
Vi: Ja dom bara tar bollen..
Jag: ..och sen klagar dem över att man aldrig tar bollen och inte är aktiv i spelet men hur ska vi göra det när de alltid tar bollen åt oss? Ah jag får damp.
Han: Ah.. Hi five, ni är endå bra. Ni skulle varit i vårt lag. Vi skulle varit snälla mot er.
 
Sen gick vi till omklädningsrummet och dampade loss med alla andra haha :') 
Nä jag älskar min klass endå.
 
Simba
 
 
 


Ronja    •  

Nej vilken fin hund <3 Älskar din header också!










Kom ihåg mig?