Andra januari tvåtusenfjorton

¦ Djur , Natur , Vardag
Ah så Gott nytt år på er alla! 
 
Har haft lite annat at göra så har inte riktigt fått tid över till bloggen. Men iaf så missade tiden idag för att ringa till Soppans tandläkare så får ställa larm imorgon och ringa då istället. Har mest spelat sims 3 och gjort simmar och byggt hus och sådär. Kollade även Titanic igår och jag grät som en idot på 3 (!!) olika ställen, brukar alltid böla sönder på sista scenen men igår så bara nää bölar lite där jag känner för det ahaha. 
 
Iaf så sitter jag och arbetar på en film nu. Orkar inte åka till stallet idag, behöver vila upp mig rejält sen nyårsafton så funderar på att ge Soppan vila, om inte Gabbi vill åka förståss^^
 
Bilder från helgen, Pheven, MopparN och lite random shit'











Kom ihåg mig?