Brett vokabulär

¦ Andra Hästar , Outfits , Vardag
Skolan idag då. Lagade lite mat, räknade kvadratrötter och läste lite i en bok. Sen så diskuterade vi etiska dileman fast vår grupp höll med om allt så det blev inte så mycket av det. Sen skrev jag klart min sån grej om kärnvapen och nu är jag hemma. Mellan allt detta så blev man mulad lite och lyckades mula andra.
 
Nu ska jaaaag göraaaaaaa nått. Ska kolla TO från igår och sen så vet jag inte. Har lust att blogga men vet inte om vad. 
Passoa åkte även idag och nästa vecka så..... En lite rolig sak händer som ni får veta när det är framme typ =)
 


Nea Bengtsson    •  

Är jag dum i huvudet eller är dedär Passoa? Haha.. https://www.youtube.com/watch?v=HAEatVNQFx8

Svar: Hahaah nopp det var Passoa x')
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?