Don't do meth, do math. It'll fuck you up twice as much

¦ Serier , Stallet , Vardag
 Skolan idag då. Alla killar har snöbollskrig och t.o.m lärarna har gett upp med att det är förbjudet. Iaf så var vi tjejer helt oskyldiga men såklart så måste en kille kasta mig över sin axel och bära ut mig, släppa ner mig i klungan av de 10 andra killarna fårn vår klass och låta mig inse att jag inte kommer komma undan. Alla, exakt alla mulade, kastede och blåste snö på mig så jag blev dygn sur, de tog en två sekunders paus, lät mig andas och gjorde det igen. Och de var tydligen "snälla" mot mig. Haha det var kul iaf.
 
Åkte till stallet kl 4 och hade lektion för ena ungen sedan red jag själv. Soppan verkade lite ledsen idag, hon va inte så pigg men hon gick endå frammåt och hade bjudning mot vårt lilla hinder hehe. Tror hon saknar att få bli uteriden. Imorgon är tanken att vi ska ner till ängen och tolka, kameran förljer såklart med så ja, ni får se bilder!
 
 
 
 
TVD ep idag var en av de sämmre faktiskt, lite besviken över det med Kat, men alla var ju too die for som vanligt, hehe
 
 
Gjorde lite gifs, asdfghjkl så snygg han är, en av mina män ;)


Aida    •  

Hur gör du gifs? Har kollat lite videos på yt men fattar typ inget plus så orkar jag inte rikitgt bry mig haha. ;)










Kom ihåg mig?