Hööks 2014 Hiss-Diss

¦ Gaby , Åsikter
Hööks katalog kom ut idag och du kan bläddra igenom den online HÄR!
 
Tog ut några hissar-dissar nedan.
Ryttaren:
Diss: Tycker inte om tröjor med häst-tryck på....
Hiss: Snygg ridhjälm jag fastande för direkt. Dock synd att den inte finns i helsvart... Diss till att den bara finns i marinblå och brun...
Hiss: Tycker om kombinationen ljusblå/orange så denna koftan föll mej i smaken.
Diss: Kamouflageridbyxorna är ju bara hemska tycker jag, samma med de rutiga ljusblå. de mokblå med vita ränder på sidan ser ut som billiga träningsbyxor... 
Hiss: JH Collection ridbyxorna som är precis lagom. Snygg färg har de med!
Häst:
Hiss: Älskar pannband med pärlor på så dessa tycker jag om! Hade dock velat ha med svarta pärlor istället.
Diss: Pannbandet med dödskallar... Inte alls min smak.
Hiss: Detta täcket får ett starkt HISSHISSHISS från mej. Är stenkär i det och vill bara sååååå ha det... Jättefin ljus färg. Åh så snyggt...
Hiss: Även detta ponnytäcket få en hiss. Tycker det är gulligt med rosa/blå och rutor upptill.











Kom ihåg mig?