Idag är det ingen vanlig dag

¦ Stallet , Surprise
För idag är det min, Neens och Gabz födelsedag yeey

Iaf skolan var trolololo meen slutade sent så tog halv fem bussen till stallet och red i ridhuset. I början ville hon inte lyssna alls men sen blev hon riktigt fin och avslappnad! Gick jättebra i galoppen också, hon gick även i form något varv så det är framsteg!

Ni diggar väl min heta - jag joggar till stallet - outfit? :")




anonym    •  

har en fråga utan att försöka vara elak. bara frågar!
hur känns det att ni är för långa för soppan?
alltså hur länge kommer ni ha kvar henne osv :)
försöker inte mena något illa då ni inte är över viktiga eller så vilket ni nog förstår men att ni är ju under magen på henne i hoppläder.
även märke jag på er hoppfilm att ni/du lutade dig fram efter hindret vad hände?:)
försöker alltså inte vara elak på något sätt hoppas ni förstår!! och inte blir ledsna!!!

Svar: Jag svarar på frågorna om du inte är anonym och om du ger ut din riktiga email :)
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?