Svar på tal

¦ Sharon , Åsikter
"Alltså måste bara fråga, delar ni på allt? Hästsaker och andra saker? Om ni gör det bråkar ni aldrig om saker och ting då? Eller delar ni på allting och är nöjda över det? :) Svara gärna i inlägg eller likande, vill höra bådas åsikter :D"
 
Ja alltså vi delar på det mesta kan man väl säga. Hur bra är inte det egentligen? Jag menar, man sparar ju pengar och kan köpa mer "olika" saker hehe. Ridkläder är det vi delar mest på, vanliga kläder delar vi också på fast här är det lite mer så att vi köper för oss själva, fast den andra får liksom fortfarande "ta" det. Skor, jackor och sådant är samma sak - vi har vårt egna men lånar den andras - typ.
 
Jo jag är nöjde med det. Jag sparar pengar haha ;). Såklart har vi lite olika smak och så och Gabbi kan ju inte säga till mig vad jag ska köpa för mina pengar utan jag köper det jag vill köpa och tycker hon inte det är snyggt behöver hon inte ha det på sig ju. Så jo vi kommer bra övverens och det går hur bra som helst med att dela på kläder.
 
Vår egna grejer, som rum, dator, böcker och sådant har vi ju eget för där går gränsen haha
Something like that  
 
 











Kom ihåg mig?