16 juli

¦ Andra Hästar , Stallet , Surprise
Började dagen med att sticka till en frisörsallong med Erika för hon skulle boka tid. Sen så när vi kom hem skypade vi och spelade sims. 
 
Kl halv ett typ hämtade Adelinas pappa mej och så blev jag och Adelina körda till hennes medryttarponny Catina. Var där ett tag sen fick vi skjuts till busshållpatsen i ög. Träffade Mathilda där och snackad epå bussen tills vi skulle av och gå till Soppan. Red först Soppan ute på ängen utan typ krav. Det var ganska varmt och mycket flugor och jobbiga ting var ute. Spolade av henne och så hämtade jag Vinnie. Henne red jag i paddocken och körde på lite basic där. Övade lite på att ställa henne och så övade vi på både galoppfattningar och uppsittningar. Allt gick bra tillslut så jag är jättenöjd. Spolade av henne med sen stack vi till bussen med blev hämtade av Adelinas mamma och så släppte de av mig på jägers där jag tog bussen hem.
 
Duschade och har ätit och så skypar vi med Sara och Erika igen och spelar sims!











Kom ihåg mig?