åter igen dålig bloggning

¦ Vardag
ibland får bloggen vila lite, som idag. 
 
hjälpte mest till hemme för vi skulle ha gäster som åkte hem nyss. några vi inte träffat på länge så det var kul att ses igen. imorgon ska josse med till stallet och testa att rida vinnie (hon letar häst) så vi alla åker dit kl 3. ska väll rida soppan med (sharon kommer vilja rida en del fast jag vill osså rida så får dela) och sen ska vi dela av hagen där upp så de får nytt gräs och det får vi hjälp med. på lördag är det äntligen falsterbo! är sååå taggad så det finns inte, går lixom och längtar till falsterboveckan hela året. aja, även fast det inte blir nått shoppande kan man ju kolla på allt fint och fota lite tävling.
 
nu ska jag kolla nyaste ep'n av pll och sen får jag se vad som hittas på. läser en massa osså men min blogglust är på topp så kanske hittar på nått inlägg (även fast min fantasi är mycket sämre än blogglusten)...
såhär såg våra galoppfattningar ut den första månade, inget att vara stolt över direkt.
 











Kom ihåg mig?