get busy ya'll

¦ Stallet , Surprise
Tja tja! Vet inte riktigt hur jag ska börja detta inlägget så jag bar kör på antar jag haha
 
Iaf så igår var det min "första" lediga dag sen jag slutade jobba. Alltså utan att vi hade några kompisr/gäster eller whatsoever hemma.. Iaf så var det cali-väder så jag och Clara hade bestämmt oss för att åka till stallet på kvällen vid 6 tiden så att det skulle vara lite svalare ute men haha vilket skämt. Det var lika varmt så ja.. Red ut i grimma på en av slingorna och Soppan var dödligt stark och körde mest sitt egna race hela vägen. Hade inte tänkt arbeta henne så det gjorde det samma men hon gav mig lite värk i axlarna.. 
 
Idag ska vi till stallet vid 12 då Sarah ska komma och massera Soppan så får vi hoppas det hjälper om hon nu är stel eller så, annars tar vi ut en Equiterapeut till henne. Bloggar mer sen när jag kommer hem!
 











Kom ihåg mig?