Grym bloggning rajt??

¦ Vardag
KAN NI FÖRSTÅ ATT DET REGNADE I LILLA MALMÖ IDAG?? FÖRSTA GÅNGEN PÅ 3 VECKOR HURRA GRILLFRÖBUDET ÄR BORTA SÅ NU VILL JAG GRILLA 
 
Åkte till stallet vid 12, mockade tre kärror och det finns minst dubbelt så mycket kvar. Ska nog ta en imorgon också, blir ca 1 kärra per häst i veckan tror jag. Nu är det dock så att vi inte har mockat på typ 2 vekcor så det blir ite mer. Sk säga till dem andra som delar hage med oss att de också får mocka typ 2 kärror per häst denna veckan så vi får bort skiten haha
 
Aa det regnade inte så mycket när jag började men sen började det regna mer så jag hann inte rida för jag var redan helt blöt. Åkte till ÖG och hade lektion för barnen och kom hem typ halv 6 eller nåt. Har sen dess kollat yt och spelat sim, skrivit lite och ja sånt tråkigt.. 
 
Hoppas kunna blogga lite mer och med något roligare imorgon men vi får väl se vad dagen bjuder på!
 
Mina underbra 
 
 
 


Clara    •  

Åhh jag saknar detta såå mycket :((((((

Svar: Ja viiisst :(( vi får kasta ut dem och passa gården hhahah
Sharon Eden America Hajny

Ester    •  

Åååh saknar som fan! D:

Svar: ikr D: <3
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?