mer av en provsmakare än en trädgårdsarbetare

¦ Natur , Vardag
Jobbat idag jaop.
 
Jobbade från 10 till 15 idag. Tre stycken hushåll bjöd mig på mat idag, så fick provsmaka olika godsaker, marmelader och nån vegetarisk rätt. De kom ut med vatten och frukt till mig så jag klagar inte. Det var dessutom inte lika varmt idag eller jo med de blåste lite mer och så lyssnade jag på musik hela tiden typ så det var inte lika tråkigt idag. Dessutom är det väldigt kul att se skillnaden när man fixat ett hus x)
 
Åkte iaf hem och nu är jag hemma. Ska fortsätta kolla Transformers och sen vet jag inteee vad jag ska hitte po. Orkar inte åka till stallet (Sharon och Clara ska dit mot kvällen).
 
Visste ni att detta var vår första outfit vi planerade och köpte? Det var för ca 2,5 år sedan så det är väll där vårt outfit-beroende började typ.
 











Kom ihåg mig?