Müsli

¦ Andra Hästar , Stallet , Vardag
Blir ett snabbt mobilinlägg såhär på kvällskvisten!

Fotade (och red lite) när Sharon hoppade soppan sen hämtade Sarah mej (och Clara på busshållplatsen) för att åka till ög. Vi skulle rida vars en försäljningsponnu till annons nämligen så det skulle bli kul. Red lilla Müsli som är en liten C-ponny Islandhäst korsning, 6 eller 7 år och innan har hon gått tur ridning. Hon var VÄLDIGT stum i munnen och jag tror mina biceps växte en aning. Hon bara sprang med mig och jag fick knappt stopp på henne, hon valde lixom vägen. Kan dessutom inte galoppskänkeln så ja. Fick byta bett till kimblewick och det gick hon bättre på. Hoppade osså och vi kom upp i 1m och hon hoppade väääldigt stort och så, ingen wow teknik alls men över kom hon. Sen är hon ju bara så sööööt. Men alla vi var jättenöjda över henne iaf! Sen red Clara Pippi och jag fotade. Personligen tycker jag om Pippi (mest utseendet) men sen i ridningen är hon njäää. 

När vi vara klara med hästarna så åt vi pizza med familjen för Morten hade varit och köpt pizza till alla och godis. Fixade lite bilder och sen stack vi hem (hehe kl 10) oc nu är jag hemma! Bilder på musslan (tycker det är ett gulligt smeknamn) kan ni få imorgon om ni vill annars kommer två här som jag sparat från fb därav kvalitén! Imorgon taggar vi Falsterbo!













Kom ihåg mig?