Såndär dag idag

¦ Vardag
Idag åkte jag traktor, åkte traktor och åkte traktor. Satt i skopan och haha det var skoj. Näst sista veckan på jobb - såååå skönt. 
 
På lördas ska vi till FHS och jag är så himla taggad! Både att kolla mässan och att fota lite såklart. Mamma kanske hänger med också woho. Kollade TW idag. Ingen såndär wow EP men såklart vart där lite humor och sådant vanligt som var skoj. Sedan är ju alla så grymt snygga så om man inte tycker om själva handlingen kan man ju bara kolla på dem för att lix haha, ya feel me?? ;)
 
Tror btw att jag vill åka till stallet imorgon. Rida ett dressyrpass på Soppen eller eventuellt ha lite markarbete/skutta lite i paddocken. Men får se lite hur jag känner imorgon haha. Vill gärna ha lite bilder också men vi får se :]
 











Kom ihåg mig?