somebody to you

¦ Vardag
Jobbade från 10 till halv två idag för blev klar med hela området. Imorgon ska jag småfixa det allra sista för vet att det finns lite kvar här och där men i stort sett är jag klar! Så får se vad han hittar på åt mej de 9 dagarna jag har kvar att jobba x)
 
Hemma har jag ätit typ 10 knäckebröd med ost och kollat min favvo ep från SPN. Lyssnar (och lyssnat) på musik samt hämtat ut mitt paket på posten! I det fanns inte mindre än trilogin av Divergent böckerna, filmen gjorde så jag blev helt kär så samma dag klickade jga ju hem böckerna. Måste bara läsa ut antingen bara The Shorch Trials (andra bocken i Mazerunner serien) eller så måcte jag läsa 3:an och 4:an med... Jaja, nästa Divergent film kommer ju inte ut förrens nästa år så hinner nog läsa klart båda serierna endå.











Kom ihåg mig?