Before - After

¦ DIY , Kreativt , Photoshop , Redigering
Jag har använnt mig av två egna actions. La upp den för uppladdning, och ni finner dem HÄR. Funkar med Photoshop cs3 och uppåt. Ni får gärna kommentera och länka inlägg ifall ni använder den så kollar jag in :')
 
Ska börja laga mat nu så den är färdig tills Gabbi kommer hem och sedan ska jag kolla film. Imorgon har vi klassdag på stranden, kameran ska med också så kanske kommer några bilder. Börjar tio och slutar vid två men det brukar bli tidigare. Har ÖG imorgon så ska dit och fixa allting, Kanske även hinner fixa Soppan annars får hon vila om inte Gabbi tar henne. 
 
Sista veckan i skolan nu sen taggar man sommarlov! Ha det bra och glöm inte att vara med i vår frågestund, svara i ett videoinlägg sedan HÄR kan ni delta!
 


Clara    •  

Hur är det nu man lägger in actions i ps? <3

Svar: kolla kategorin "photoshop" <3
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?