viloläge

¦ Vardag
bloggen har stått stilla pga fix till balen hihi.
 
skolan var typ.. onödig idag. Hade typ 5 olika quiz och inte först efter lunch hade vi nått mer lektionsliknanade. Fick tillbaka brev vi skrivit i sexan och hon läste upp en mening från varje elev omg vi dog av skratt. "jag har inga husdjur men i min trädgård bor det två igelkottar som jag döpt till Plutt och Skutt" eller "jag gillar att läsa böcker, ibland läser jag smala och tjocka" .
 
iaf därefter stack vi hem och så har jag typ diskat och så har vi fixat håret nu. Ska måla lite naglar osv och så blir vi hämtade kvart över 6 och blir körda till balen!


Klara    •  

Kan ni inte lägga upp bilder från balen / eran outfit eller liknande ^^

Klara    •  

Kan ni inte lägga upp bilder från balen / eran outfit eller liknande ^^

Sara - Träning och hälsa    •  

Sv: Åh ja, lemon är galet gott! Och är helt förälskad i blåbär/honung smaken - var det inte så dyrt hade jag druckit det som vatten ^^

giime    •  

Vilken fin blogg , gillar din heder ☺

Svar: tack =)
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?