Blogga blogga blooogggaaaa

¦ Andra Hästar , Surprise
Fick gå till stallet då vi blev körda hem senast.
 
Iaf väl i stallet så fixade jag och Clara vars en häst. Jag Soppan och Clara Maggie och sen red vi ut. Soppan var väldigt tramsig på vägen dit och skulle stanna och backa även fast vi hade sällskap. Sen var hon väldigt löjlig vid en punkt där hon börjat fåna sig och det är så dryyygggt. Själva ridpasset gick bra väll. Lite dressyr blev det och 2 lite snabbare galopper. Fick inte riktigt fram henne så hon kändes lite lat och seg. Hon taggade dock till när vi precis rejsar och skulle vända om så antog hon vi skulle rejsa igen så hon hoppade iväg men insåg sen att jag höll tillbaka henne x) Sen bytade vi hästar i typ 10min och jag tyckte även Maggie var väldigt fin idag men Clara klagade lagom mycket på min prinsessa så vi bugade tillbaka igen x) Tog ett sista rejs där båda busade till det lite innan vi skrittade hem. Han hoppa lite på studsmattan med barnen innan vi blev körda till busshållplatsen! 
Eftersom vi var på en annan busshållplats så finns där en liten kulle som vi rullade ner ifrån haha Clara skitade ner hela sitt ansikte x)











Kom ihåg mig?