But first, let me take a selfie

¦ Surprise
Usch, två killar höll på och spelade (och sjöng) denna extremt urkassalåten idag när vi väntade på en lektion medans en tredje kille skämmde bort mig och Gabbi med lite godis <3<3<3<3<3
 
Vädret var baajs idag, så det blev lite ridhusridning. Testade en ny padd, en typ av ogilvypadd och den gick bra att rida med så den kommer vi använda tills vi fått vår egna. Sedan snackae jag lite sadel och sådant med ägaren och hon ska kolla lite i DK för där är sadlar tydligen några tusenbilligare (samma sadel) så ja, annars tyckte hon vi skulle kolla med hööks ifal de har så man kan köpa på öppetköp eller ifall man kan köra dit hästen och prova där, för det kunde man tydligen innan så ja. Det är ju inte aktuellt riktigt än men det lär ju bli haha ^^
 
Fokuset med Soppan idag låg på att få henne lite lugn för hennes hjärna har någo vridit sig nåt varv men ja, jag var väl rättså nöjd med henne tillslut! Red sedan Maggi, både i dressyr och hoppning och jag har ju inte hoppat på typ lite mer än en månad (om man inte räknar mina små skutt i måndags) så ja det var kul det också haha ^.^
 
Btw dagens TVD alltså omg perfect *__* älskar hur Ian och Nina måste klänga på varandra i serien fast de inte är tsm i värkligheten längra haha, ska kaaaanske kolla någon TW också men vi får se!
 











Kom ihåg mig?