håll käften, bitte

¦ Photoshop , Serier , Vardag
Alltså vissa killar i min tyskaklass är så <<3<3<3<33<3<3<3
 
Iaf så började dagen med Svenska Nationella delprov C och det gick väl bra hehehe. Sedan var det lunch och efter det hade jag tyska där vi kollade på film och sen vart det SO i datorsalen, som vanlig var typ kaos över allt hahha :):):):)):):)::):):) Iaf så känner jag på mig att min soskit ligger på typ ett stark B (fast lärare är så konstiga så man vet ju aldrig) men iaf så det går jätte bra för mig där! På idrotten spelade vi först spökboll och jag typ bara stod och var sist kvar i vårt lag så heheh det var inte kul alls, men sen valde vi tjejer att hoppa långrep och gick till löpbanorna och hoppade där så det var endå roligt haha. Vi går lix i 9:a halllåååååå vi vill också ha kul :):):):):)::):::)
 
När jag kom hem hade jag fått ett paket och det var inget mindre än Maountanhorse ridhanskar som vi fick när vi började prenumerera på en tidning så yey
 
Min fina bakrundsbild jag gjorde till datorn hihiihihi, Stilinski min baaabee <3<3<3<3<<33<33<3<3











Kom ihåg mig?