Händelserik stalldag

¦ Stallet , Surprise
Slutade sent i skolan så jag stack till stallet vid halv 5 och var inte framme i stallet förrens typ kvart över fem. Athena var iaf redo at ridas då jag skulle visa upp henne för några som hade bokat en snabb provridning. De skulle komma vid 6 så vi gick ner til ridhuset och där hann jag skritta runt tills de kom. När de kliver in genom stalldörren hör jag direkt alltså direkt att det är en av mina framtida lärare och såklart känner han igen mig så det belv typ lite akward där men vi snackade och han är jättetrevlig och rolig hahah. 
 
Efter det bestämmde jag och ester oss för att ta och rida ut lite i det fina vädret, en skrittrunda hade vi tänkt oss så vi hoppade upp på hästarna barbacka och red iväg. allt gick jättebra fram tills det att vi var påväg tillbaka och jag tog upp min mobil för att kolla klockan och så men sen kom Ester upp bredvid mig och då blev hennes häst skitsur och de blev väl rädda för något också (sådär jättetöntiga) och så hoppade Soppan in i Maggie och då surade Maggie ihop sig och sparkae soppan som skenade iväg och jag flög in under hästen. Jag räddade min mobil och höll stenhårt i den så inget hände (som tur va hahaha)  men dessvärre skenade hästen iväg men alla kom vi fram till stallet utanstörre skador endå. 
 
Är skit trött nu då vi fick ta en buss senare hem och jag är inte ens hungrig fast jag borde vara för jag åt bara skolmaten och lite mellanmål men inget mer haha. Nu ska jag duscha och sedan ska jag gå och lägga mig för så trött är jag :))
 
 


Anonym    •  

Vänta vilken framtida lärare? :o

Svar: Andrew haha xd
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?