i hit twice as a habit

¦ Andra Hästar , Stallet , Vardag
I skolan idag skrev vi NP och sedan hade vi bara två lektioner till så det var en helt ok måndag. Kom och tänka på att jag inte har berättat det, eller alltså ja det är inget så wow men lite sådär wtf grej typ så ja. Tror det var förra torsdagen, när jag och Gabbi satt och kollade TW så ringer telefonen och så svarar mamma. Sen kommer hon in till oss för det var obviously någon som ville prata med nån av oss, så frågar jag vem det är så säger hon typ "någon från narkotika och drogmissbruk, de vill prata med dig" Jag bah om min dåliga dealing då eller?? Haha skämt åt sido hahah, ville inte prata med dem x'') vet redan att jag suger på dealing sååå hahahha no.
 
Åkte till stallet idag och det blåste dasemycket så min rida ut plan gick lite neråt och istället blev det ett lite lagom pass i ridhuset istället. Soppan var jättepigg och studsig och pigg och stegrig och pigg och bockig och pigg och bajs typ. Så ja det tog 100 år innan hon släppte lite på hullet men avslutade såklart när det gick som bäst. hann sedan rida Maggie och då bestämmde jag mig för att hoppa lite så ja. Satte upp ett kryss först och sedan höjde till ett räcke på typ 50 (xdddd) som jag hoppade några gånger hihi, hon var ducktig iaf.
 
 











Kom ihåg mig?