Kändisponny

¦ Kreativt , Surprise
Åh så kul! 
 
Förra månaden när vi fick hem hästmagasinet tidningen så såg jag andra läsarbilder och tänkte varför inte skicka in en bild på min prinsessa? Sagt och gjort hhihi! Satt nu och läset tidningen och kom till sidan med läsarbilder och Soppan får pryda upp uppslaget med den största bilden! Hade såklart glömt att jag skickat in en bild haha x) Hihi även fast vem som helst kan skicka in så blir man väll endå glad att se sin plutt i en hästtidning :')
 
Obs, vi äger inte soppan och jag skrev inte heller det i mejlet till dom utan dom bara antog det lixom x)
'Vilken sötis' blev hon hihi
Lilla Hera fick bli plåtad med ♥ Lilla fisen saknar nog Kenzo lika mycket som vi :(
 


Anonym    •  

Hur hög är soppan i mankhöjd? :)

Svar: 136cm :)
Sharon Eden America Hajny

Ester    •  

"Hon äger ...." hahahaha sen när? xD

Svar: I mejlet skrev jag "min" ponny så gjorde dom om det till ägde
Sharon Eden America Hajny

Kajsa    •  

Vad roligt ! :D

Svar: Ja haha :D
Sharon Eden America Hajny

Ester    •  

AHaaaa, I see :3










Kom ihåg mig?