Krävande unghästar

¦ Andra Hästar , Stallet
Förmiddagen gick främst åt till att spela lite mer GTA och fixa i stallet.
 
Sen gick alla förutom Clara och fixade stallet för hon städade här inne. Jag mockade alla boxar och fyllde vatten i hagen och så delade Sharon och Ester på det andra. Tog kanske 1h och sen tog vi in Vinnie, Raula och Athena och löshoppade alla själva åt gången först. Sen skulle vi rida dom lite med och jag började på Athena som skötte sig bra som vanligt. Hon har dock fått skänkelhjälpen om bakfoten och lägger man till skänkeln börjar hon backa. Annars så gick det bra och vi travade själva igen och det gick att styra henne lite!
 
Sen red Sharon Vinnie som var duktigt hon med. Henne funkar inget på än så får leda med grimskaft hihi men hon travade några steg idag! Sen så red jag Raula som är mest oförstående. Hon har noll respekt och alla tre måste hjälpas åt för att hålla henne på plats... Henne skrittade jag bara idag för hon var lite upstresad och gnäggade mycket.
 
Sen kom alla ut i hagen igen!
Liten sneak peek!
 











Kom ihåg mig?