önskar jag var bättre på att blogga

¦ Serier
..om vettiga saker..
 
Men eftersom jag nu har lust att blogga blir det om min andra stora passione, serier! Eller mer typ en serie kanske?
 
Just nu kollar jag om Teen Wolf med Sharon som ser den första gången. Ska kolla 3x07 nästa. Dock känns det lite skumt att Allison är med men där var jag egentligen är så dog hon precis ju... Sen inser jag att det ibland är väldigt värt det att kolla om för man glömmer lite grann efter ett år x) Började trots allt kolla TW när säsong 3 började :p
Sen så har jag fått nån hemsk längtan till SPN helt plötsligt. Kanske för att jag letade bilder på Jensen och Jared och bara måste se dom i serien igen... o.O


erika    •  

Dylan min babe<33333333333

Kristin Meltzer    •  

ÅÅÅÅÅÅÅÅH JAG ÄLSKAR ATT RÖRA DERAS TRALALALALA

Theresia    •  

Gud vilken fin header du har, jättefina bilder verkligen!










Kom ihåg mig?