Rättså produktiv skulle jag väl säga

¦ DIY , Djur , Serier
Klockan är inte ens 12 och jag har hunnit med en hel del, så jag tycker att denna söndagen började bra haha. Går upp skittidigt på helgerna för jag vill inte slösa bort dagen genom att sova för det känns så sjukt onödigt. Har tagit upp spelandet av DETTA beroende framkallande spelet, så som om jag inte redan har massa annat att göra efter skolan liksom ^.^
 
Det är soligt ute och jag hatar det. Låter konstigt men min datorskärm bara reflekteras så jag inte ser något och det är fett drygt men jag överlever väl >.<  Är på kodnings humör vilket betyder att jag såå gärna vill göra något nytt på bloggen, kanske fixa sånna små ikoner eller något så ni kan hitta oss på fler ställen. En sån lite småsak som endå är fett pillig att fixa. Eller så kanske jag bara vi photoshoppa något.
 
Har också hunnit göra en ny leksakt till Hera för hon biter sönder dem efter ett tag så då är det bara att tejpa fast lite nytt, hur enkelt som helst och hon älskar det! Så till er som har katt, såhär gör man:
 
Du behöver:
  • Fjädrar
  • Glansigt papper
  • sax
  • Maskeringstejp (håller bättre än vanlig)
  • Sticka eller pinne av något slag
Såhär gör man: 
  • Tejpa om toppen på stickan så att kantten inte kan skada sig då den kan vara lite trubbig
  • strimla pappret så att det blir mer i mängd
  • Tejpa på fjädrar lite här och var och variera med pappret
  • Färdigt
Det tar typ 10 min att göra och det är billigt också. Lätt värt det :):):):):):):):)
 
 
Åh juste, jag som älskar att läsa, särskilt bra böcker beställde tre nya. James Dashner har skrivit dem, ingen mindre än The Maze Runner trilogin! Det är en typ av Hunger games så jag är så grymt taggad på att läsa den hahaha. Dessutom släpps ju filmen 19 September (här i Sverige) och ingen mindre än min babe Dylan har huvudrollen! ASDFGHJKL taggad. Måste ha premiärbiljetter sedan ^.^











Kom ihåg mig?