R.I.P Kenzo

¦ Djur , Photoshop , Redigering , Vardag
Skolan var fett tråkig och dryg. Slutade 13.50 och kom väl hem vid 12 ungefär.
 
Kenzo skulle till vet. och dit gick vi ungefär kl 4, mamma och jag. Tyvärr såg det inte bra ut alls för honom (någon obotlig sjukdom i tänderna som ca 70% av alla katter får) så han fick somna in. På måndag sprids hans aska ut och ja jag vet inte vad jag ska säga längre, sitter bara och gråter. 
 
Detta är till dig min ängel ♥♥♥♥♥♥♥♥


Adine    •  

Så himla tråkigt :'( Han ser väldigt fin och snäll ut! Men katter lämnar alltid små tassavtryck i våra hjärtan och Kenzo kommer att finnas i ditt <3

Svar: ja precis <3 tack :')
Sharon Eden America Hajny

Anonym    •  

Åhh nej vad tråkigt lille kenzo.. :( Tänker på er aldrig lätt att förlora en familjemedlem.. <3

Svar: <3
Sharon Eden America Hajny

Emma    •  

Vad tråkigt! :( ♥

Svar: Ja :( <3
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?