Vårkänslor eller?

¦ Andra Hästar , Surprise
Idag vaknade jag till vårväder, äntligen! Aida följde med mig och Ester till stallet vid tolv.
 
Raula skulle visas upp idag så vi fixade vars en häst. Jag Soppan, Ester Raula och Aida Athena. Sen så skulle det bli premiärtur på Athena ute! det gick bra med henne fast hon var ganska pigg hihi. Galopperade och travade en del (Ester red Soppan då) och hon var jätteduktig! Hon ville stanna och titta lite här och där men det är ju helt okej. Hade det inte varit för att jag var lite smårädd hade jag släppte henne i galoppen men risken att trilla av och att hon sprang hem var ganska stor då x)
Busemaja :p (hon fifflar med bettet ganska mycket)
 
Sen red jag Soppan med. Hon var glaad och pigg, men lite tillbaka i galoppen. Hon ville inte ställa sig i vänster varv dock... Aja, det gick endå bra.
Red dessutom utan nosgrimma men tror inte hon gillade det (inte jag heller för den delen).
 
Sen så hade jag ridlektion för Laura som osså fick rida ut på en pigg Batman och sen släppte vi Winnie i ridhuset en stund.
 
Alla bilder är tagna av Aida!
 
 


Viola    •  

fina bilder! härligt med vår:D
Hoppas att du får en fin dag!

Svar: tack! desamma :D
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?