Andra Maj tvåtusenfjorton

¦ Andra Hästar , Surprise
Som sagt så var vi ute och gjorde knopar heladagen lång idag. Vid fyra åkte jag dock till stallet med Ester och vi planerade upp ett ganska fullspeckat schema. 
 
I stallet så fixade vi lite, Ester tog hand om Soppisen och vi hjälptes åt lite ibörjan med att kyla ner hennes ben. Svullnaden har gått ner väldigt mycket sedan i onsdags och efter nerkylningen sjänk den hättefort! Hon fick även antibiotika samt en blodcirkulerande salva så förhoppningsvis bör hon vara bra om ca 1 vecka! Efter att hon var färdig fotade Ester mig och Soppan lite mellan två rapsfält och bilderna blev jättefina så jag bjuder på fler senare!
 
 
Efter att vi fotat desa bilderna var jag väldigt dressyr-sugen så vi sadlade Maggie och red ner till gräset. Där fotade Ester också, och jag fotade henne lite. Maggie var snäll men lite stark, fast det är hon nästan alltid så.. I alla fall så får ni bilder från passet också! Japp jag red lite utan hjälm och jag vet vad som kan hända om man trillar av och så, men inget hände så ni behöver inte kommentera något onödgt hah :):):):):)::):)):):):)
 
 











Kom ihåg mig?