Don't swallow your pain

¦ Spel , Vardag
Inatt sov jag dryga 4 timmar. Mina myggbett kliar något otroligt och jag vill typ dö, helt ärligt. Gick upp två gonger för att ta kylbalsam på dem, tvätta dem och allmänt kyla ner den. Sen gick mamma upp och hämtade någon mygg-grej som jag satte på och två alvedon som hjälpte lite och tillslut somnade jag. Gick till skolan och var där den första lektionen sen stack jag hem för att jag mådde både illa, var likblek enligt lärare och hade skitont i huvdet. Kom hem, badade i en timme för att kyla ner benen (har fått 12 stycken bett på bara 1 dag) och sedan dog jag lite innombrods. Sov lite i soffan och sedan satte jag mig och byggde ett hus, som vanligt. 
 
 


Kaka - SIMSING.blogg.se    •  

Ursäkta nu att jag stalkar hela din The Sims 3 kategori, kommer lämna en massa kommentarer känner jag på mig. Skulle bara skriva att du är superduktig på det du gör!

Caroline Winterdaughter    •  

Mer siiims! <3

Svar: jaaaa, både byggt gård och skapat familj nu.. ska bara ta några bra bilder (aka när jag orkar) så slänger vi upp dom här! :D
Sharon Eden America Hajny

Caroline Winterdaughter    •  

Ja det gillas! :D
Kika gärna in på bloggen min! <:










Kom ihåg mig?