fläskläpp och lite sådant

¦ Stallet , Surprise
Skolan var typ som igår, eftersom vi hade skrivit nationella var lärarna schyssta mot oss haha.
 
I stallet hade jag först lektion för ungen och sedan stod jag och ryckte Soppans man i typ en halvtimme men det behövs minst en halvtimme till haha. Red sedan på gräsvägen och var med om en liten incident där så.. Soppan blev antagligen stucken av något för hon for iväg och sparkade en riktig bakut och då flög jag fram på henne, precis då kastade hon upp huvudet så vi krockade så nu sitter jag här utan att kunna stänga käften tack vare min fina fläskläpp. 
 
TVD season finale var asdghjkl, men de kommer hitta på något sätt att ta Damon därifrån och fixa så att andra sidan kommer klara sig så Bonnie inte kommer kunna dö. Är så taggad på nästa säsong!
 
 











Kom ihåg mig?