fullt hus

¦ Andra Hästar , Stallet , Surprise
Slutade tidigare så båda åkte till stallet vid 3. 
 
Gick ut till Zeus och Mira och lekte med dom lite innan vi gick in till Sarah. Lenora fyllde år så hade tagit med lite schleish-hästar (ni vet sånna haha?) och så fick hon några och så fick Olivia också en. Vi fick lite tårta och så visade hon oss vad hon fått i present. Sen skulle vi ta in Crullis men hon var pissrädd för något så tog sin lilla tid. Men fixade henne och så red vi i ridhuset. Hon var ganska duktig endå men lite för på lixom och bromsen var lite sönder. Tog 3 skutt med på typ 30 och det var bara på det första hon överhoppade på. Dock flög hennes träns av mitt när jag red haha x)
 
Jag skulle ta in Soppan men hon var tjurig och hade lust att få min kodition bättre. Hon rände runt på kullen och jag vet inte var (de går i en annan gräs"hage"). I vilket fall som helst fick Sharon komma och hjälpa mej att få in henne. Last-tränade båda två att vara i transporten samtidigt och satte för bommen baktill och det tog ca 2min att få in dom så det gick ju bra. Med Soppan skulle vi hoppa lite så drog ut ett hinder till hagen för ridhuset är så litet och vi hade tid... Sharon började rida och tja, det såg bra ut. Hon hoppade fint tills hon krashade in i ett hinder och då blev hon lite rädd och ville till en början inte hoppa över ett kryss. Men tillslut så hoppade hon över det och fick beröm. Sen red jag och jag hoppade typ lite bara. Lite vägringar men hon jag gillade inte underlaget och hon var fortfarande lite skrajj sen krashen tror vi. Men tillslut kom vi väll över 90cm eller nått sånt och då travade jag av. Sista 30 minuterna packade vi en massa och lekte ytterligare med Zeus och Mira!


Ester    •  

Gick det bra att sitta upp på henne? xd eller red ni barbacka?

Svar: Med sadel och det gick ganska bra xd
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?