Kallt som maj

¦ Stallet , Surprise
Åkte till stallet vid fyra som vanligt.

Borstade Soppan lite snabbt sen gick jag ut och betade med henne i 25 min. Bad sedan Sarah kolla på benet och det ser fint ut. Svullen på knät där var såret är men det är tydligen för hon har fått en liten inflammation i såret. Så ska bara tvätta det med jodd varje dag sen borde de bli fint. Aa, nu är jag påväg hem för orkade inte rida nån annan ponny idag, var i stallet själv och det var kallt...



Andrea    •  

Gud vad fint ni har de hos er, här är fortfarande gräset grått å man kan se lite snö hör å där :( jag undrar vilken systemkamera ni har ( ni tar sååååååååå himla fina bilder) och bart man kan köpa den, kostar? :D

Svar: Tack, tar det i ett eget inlägg ikväll! :D
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?