Shakedown

¦ Stallet , Surprise
Var i stallet tidigare idag. Tog en senare buss för att slippa vara där så länge eftersom jag inte skulle rida. Kom i alla fall dit och betade Soppan i 30 min och sedan borstade jag henne ordentligt och tog bort en massa vinterpäls från hennes fluffiga ben. 
 
Hemma har jag mest kollat serier och nu sitter jag och kladdar lite sådär kreativt med penna och papper. Ska upp tidigt imorgon för att hänga med till Böke, som mamma btw hade hörst lite om. Skolan letar ny rektor och Clara berättade att det kaaanske behöver gå sitt sista år på flyinge, och det betyder två år för oss så är lite sådär halvt taggad på att ha det som första val... Deras infomöte är dessutom först efter att omvalsperioden är över och vår SYO är inte i skolan förrens på onsdag så ifall hon ska låsa upp ansökningarna kommer man typ inte hinna byta och sånt shit så det är lite sådär halvt bra nu...
 
 











Kom ihåg mig?