she had a way of seeing the beauty in others, when that person could not see it in themselves

¦ Surprise , Vardag
 Dagen då. Måde värre idag/ inatt än vad jag gjorde igår så stannade hemma idag också.. Gick dock till skolan för att skriva fysikprov som var lätt och gick jättebra. Fick även B på min engelska nationella så hoppas jag höjer mig! 
 
Till stallet åkte jag och Gabbi och först och främst var väl tanken att vi skulle packa våra grejer inför flytten. Det var det sista vi gjorde typ, eftersom vi lekte med Zeus hela tiden typ. Han är ju föööör söt alltså. Hoppade Soppan lite, det gick bra tills hon stannade en gång och sedan stannade hon, men såklart slutade vi passet bra, där hon hoppade ett hinder på typ 40-50cm. Cruella reds i ridhuset, och det var första gången jag red henne haha. Så inte min typ av häst. Hoppas hon går bättre på hacket och att hennes nya sadel ligger bättre på henne.
 
 











Kom ihåg mig?