Sommar?

¦ Surprise
Fölet har kommit! En svart liten hingst blev det. Stog nog och beundrade honom i evigheter haha. 
 
Innan vi åkte till stallet stannade vi om vid hööks för att köpa ridbyxor, fick även broddar med oss och till Ester köpte vi ett schabrak till hennes häst hihi. 
 
I stallet stod vi som sagt och skådeade fölet och klappade det och busade med det i 1000 år, tills vi bestämmde oss för att fixa Soppan. Red till en gräsäng en bit från stallet där vi även brukar hoppa lite, det var varmt men inte lika varmt som förut i veckan. Gräset är meterhögt så det var lite tungt att gå där men det gick. Soppan var bajs i dressyren, men jag känner att jag måste rida ett helt pass själv på henne för att det ska gå bra haha. Hoppade lite också, kom väl över 90-1m tror jag hah. Tog även lite fina sommarbilder och mitt leénde är äntligen bra  tandställningnen är borta yeeeey.
 
Kommer fler bilder strax!
 


LIENE    •  

Jag har med haft tandtställning, och det var så värt det!
Fin bild :)

Svar: jadå sååå nöjd! kram =)
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?