svar på läsarfråga

¦ Gaby , Åsikter
Svar: Eller hur är dom snygga! Har själv inte ridit i dom än men Sharon har och tror hon tyckte dom var sköna och satt bra. Nu när jag kollar på hemsidan kan jag av någon anledning inte se priset men skulle gissa på 600-700 på ordinarie pris men nu är det ju 100kr rabatt så det blev ju billigare. Favo utrustning till oss skulle jag då gissa på? Jag älskar vår lami-cell hjälm från Hööks. Den är snygg och sitter riktigt bra och så är den såklart skön. Den kostar 1495kr men lätt värd priset. Jag gillar också vår senste ridskor som också är från Hööks. Ridskorna kostar 649kr. Både hjälmen och ridskorna, är bra och sköna. Man blir aldrig svettig i ridhjälmen och man kan spänna in den enkelt både bak och under hakan. Ridskorna tycker jag främst är snygga och sköna. Blixtlåset där fram är i bra kvalite (lika så hela skon) och inget har gått sönder än. Den blir inte missfärgad trots dålig skötsel. Det enda är väll att innersulan blir lite trasig och kasar men vi har dragit ut den helt bara och det funkar lika bra. Tack för att du älskar vår blogg!











Kom ihåg mig?