Todayy

¦ Andra Hästar , Stallet , Surprise
Idag åkte jag till stallet med Elin som skulle rida Zwier.
 
Vi tog som vanligt halv tolvbussen. Idag var det fint väder men faktiskt väldigt kallt haha. Iaf i stallet så fixade hon Zwier och jag Soppan. Hon stog med benet i en hink i 20 min medans jag friserade hennes man lite men det blev inte så värst bra x) Den måste ryckas med så... Hennes ben är fortfarande svullet men det är inte så farligt mycket längre, lite varmt ocskå. Såret i sig ser jättefint ut och hon är inte halt.
 
Sen så jag vi oss iväg till gräset fast jag gick ju med Soppan. Väl där så red Elin Zwier och jag fotade henne medans Soppan betade. Var där i ca 30min kanske och sen begav vi oss hem. Red hem på henne för det kände så pass bra och hon var framåt och haltade inget när jag skrittade hem. Sen red jag Cruella lite men sidepullet åkte bara upp i ögonen på henne och hon blev irriterad så avslutade fter typ 15 min eller så. Eftersom min lillasyster inte skulle komma idag sp tog vi en buss tidigare hem. Snackade massa när vi väntade på bussen och på bussen med Elin som är jättesnäll. Tyvärr kunde inte Anna komma idag så Vinnie fick vila.
 
Nu är jag hemma, ska äta, spela sims, skicka bilder till Elin och sen ska jag börja på säsong 3 på GoT!
idag











Kom ihåg mig?