typ ute i vildmarken eller med som höllviken

¦ Kreativt , Natur , Vardag
Kan börja med att säga att typ 2 timmars sömn kommer göra att typ detta inlägget blir halvt inavlat så shys. 
 
Lördag kl 10 stack vi mot stugan i typ tio bilar på en lång rad. Först körde vi fel och hittade till de andra kollostugorna för vi trodde vi skulle va där men nyckeln passade inte till något hus så tydligen inte. Det var ävan samma ställe jag ocg Sharon var med klassen i 2an omg memories. Aja efter en liten körtur till hittade vi till vår stuga. Packade upp lite och tjejerna var smarta och bäddade först sen typ utforskade vi området (det var faktist mycket skog så man hade kunnat tappa bort sig eller inte) och sen så kom vi till stugorna i början vi trodde vi skulle bo i och eftersom de hade större fotbollsplan så var vi där. Lekte dunkgömme och det va skitkul fast alla hade bräns sår från nässlor. Seeeeeen så tror jag vi gick hem. Åt pastasallad och sen hade vi vattenkrig. Bästa prickskytten Gabbi lyckade fylla allas öron med vatten osv så de ville slänga ner mej i havet sen när vi skulle dit. Dit gick vi och fick skapa lite skyddspakter för jag och Hanna tycktes bli attackerda hela tiden.
 
Gick hem väll, tog nån jävla tid alltså fast de sa att det skulle ta 15 min men snarare som 150 min. Aja efter stranden så lekte vi sardinburken och alla var typ säms var jag var endå en av de bättre haha innan sista personen hittade oss tog det typ 30 min seriöst haha. Hade lite mång-kamper och mitt lag var typ kassa som jag vet inte vad för om vi inte kom sista delade vi sistaplats med Sharons lag haha dåliga. Men det var skitkul alla typ dog av skratt. Sen festade vi loss på taccos som var så jäkla gott efter så mycket underhållning. Efter deeeeet så tror jag vi spelade kubb några stycken och weel världsbäst är väll ingen av oss. Vi grävde typ ner våra klossar haha. Hade musiktävling där vi ofc osså kom sits haha så blev ingen medalj till oss inte....
 
Sen var vi typ i rummen och bara gick runt, lyssnade på musik, ritade på varandra, vissa skulle försöka nanna, hade lite deeptalk och sen kom alla killar typ så vissa gick ut (tyo jag osså) och vi skulle skrämma vissa men det blev nog mer läskigt för oss haha. Vissa av killarna stack till sin del och vissa stannade hos oss och typ halv tre kom vi överens om att släcka lampan och prata lite tystare. Men ja, det gick såklart åt H det med för andra killar kom in och började väcka en igen... Somnade typ halv fem eller nått medans vissa typ sov 30 min för killarna bestämde sig för att typ kl lite över 4 sätta igång musik och vi bara neeeeeeeeeej alla fick typ spel på dom sen kom viss killar in till vårt rum för dom ville sova och vissa sov i allrummet.. Aja kl typ halv åtta började jag vakna och typ nio var alla uppe och käkade frukost. Sen så var det städ dax och det var mindre kul. Vädret blev sämmre sen han typ precis fika med föräldrarna och han påbörja brännboll med några inna de började pissregna men vi körde klart omgången sen så stack alla hem!
 
Även fast jag är pisstrött och halvt förkyld (som alla andra då) så ska jag endå fixa några bilder som alla i klassen samt några päron tagit. Kl 3 blir jag och Sharon hämtade av Saras pappa för vi ska kolla henne föreställning. 
fin i håret ska man ju va

 











Kom ihåg mig?